زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

i might be wrong

گله را درباره به سر فکر کشیدن،به نقش کشیدن ان خانه کودکانه مثلث مربعی ای مشبه میشود که وقت کشیدنش مدتهاست گذشته.شرح خطا در ابتدای گناه ولی شاید اندکی از نخ نما بودن موضوع را حل کند،گرچه درد انقدر روح فرساست و انقدر اسان از خاطر پاکش میکنند که یاد اوری دوباره اش چندان مایه پوزش نمیطلبد.

ما همانقدر تکلیف مشخصی داریم که کورهای افریده ساراماگو،ان چنان زندگی میکنیم که جانوران قلعه حیوانات. میگوید انسان در فروهر خویش ،پی جوی جایگاه خود در جهان هستی و راه گشای کوری هایش در دنیای ماوراست،جفنگ میگوید.میگوید اگر تمامی نیاز های انسان بر اورده شود به دنبال فلسفه بافی میرود،حرفش را سناری نخواهم خرید.انسان حیوانیست مجنون مصرف گرایی و گرایشات جنسی اش،یا دیگران را دسته نورندیده اسکناس میپندارد و یا الات جنسی مونث و مذکر.فلسفه بافی میماند برای انان که پنداری گوشه ای از اسایلشان بی ژست روشن فکری لنگ کوجکی میزند که محض تفنن بدک نیست از خراب ابادی اندکی گیر بیاورند و بزنند ته زندگانی شان. پنداری از درون زنگار گرفته و پوسیده تا مغز استخوانیم از بیرون،ظاهر پردازی چیره دست.پنداری در این برزن ادمی پیدا نمیشود.انقدر ازاد منشیم که انتر لوطی مرده. اگر میگویی محافظ منی،مرا موجودی شایسته حمایت نمیدانی.اگر مدعای دفاع از من را نداری.اگر دیگرانی اند که پوست و استخوان و فکر و موجودیت و انسانیتم را نادیده میگیرند و تنها بخشی از زندگی ام را جویایند که محقم از ان حمایت کنم و هر گونه تمایل دارم با ان برخورد میکنم،تو تنها مرا بخشی از تعلقاتت میدانی و ان اسیب زنندگان را انکس که میخواهند داراییت را بدزند.میبینی؟تو هیچ فرقی با ان دیگران نداری.و من انگار که پرنده دست اموزی برایت باشم.نه دارای موجودیتی ورای تن فانی ام. هم جنس عزیز!اگر دیگران مرا جز تکه پاره ای گوشت و استخوان نمیبینند تو خود را همان میدانی،به همان محدود و در فقس مجلل دلخواهت اسوده خیال.چه میدانم،شاید این هم بازی دیگری باشد و من ان بازنده ای که خلاف مسیر را طی میکنم.
+we are the dollars and cents
and the pounds and pence
and the mark and yen,and yeah
we're going to crack your little souls
crack your little souls

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمان جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ

آره... دنیا خیلی کثیف تر از اونیه که وقتی بچه بودم فکرشو می کردم:(

امیرحسین یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

دنیا همونیه که بچگی فکرشو میکردم: یک حسرت!

+ریز مسئله هام با دوران کودکی فرق کرده،وگرنه بازم حسرت میخورم؛ شاید برای چیز دیگه ای ولی باز اصل مسئله همونه .

+ ایده آل گرا ها هیچگاه زندگی آرامی نخواهند داشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد