زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

in algebra

ای کاش محلول پاک کننده ای وجود داشت که میتونست گذشته رو بشوره.ای کاش میشد یه disk defragmenter روی ذهنت ران کنی و همه فضا های خالی مرتب شن.

خیلی اتفاقا ممکنه بیفته.یه پیش گویی محقق کننده از احتمالات بی پایان.خیلی چیزا ممکنه اتفاق بیافتن ومن واقعا نمیدونم باید الان چیکار کنم.فقط میدونم خیلی دلم میخواست یه حافظه انتخابی داشته باشم.

+کنکور؟ خیلی اتفاقا ممکنه بیفته.

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیته سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:08 ق.ظ

صبر.
حافظه ی انتخابی ممکنه با بی اهمیتی.با زمان.با صبر.

خیلی خستم خانومه.خیلی.

سپیته چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:59 ب.ظ

خوب میشی....الان استراحت کن فقط:)
بیا مثلا سریالای خنده دار ازسر بگیر...بیگ بنگ تئوری رو تموم کردی؟

اونم دیگه لطفی نداره :(

سپیته پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:58 ب.ظ

خب میخوای من چند تا سلفیای خودمو برات بفرستم بترکی؟
ولی خب من تو رو زنده بیشتر دوست دارم :(

والا قیافه خودم الان خنده دار تره.موهام بلند شدن شبیه هیپی ـا شدم:-"

امیرحسین دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:32 ق.ظ

هوم، یه چیز جالب تو این پروسه کنکور همینه که دختره موهاشون بلند می شه، پسرا کچل :))

اوهوم؟شاید.

saw-fuckin-hell جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:51 ق.ظ

گلنوش ;_;

هو آر یو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد