زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

Tea,tea and coffee helps to stand the day

گربه های اینجا خیلی باحالن.یعنی اصولا خوشگلن.یه دست سیاه مخملی با چشای سبز.یه دونم گربه دم خوابگاه مون هس خیلی لوسه.کفشتو میاری بالا میاد ماوووو ماووو میکنه سرشو میماله به کفشت.منتها من هنوز یکم میترسم و معمولا کلاس دارم:))

اگه تهران درس میخونین کمی تا قسمتی کوفتتون شه.انتظامات اینجا سخت گیره یکم و نگهباناش در صورت خود عن پنداری گیر میدن.

جانیم اینجا اوردم خوابگاه و رو تختم میخوابه.وقتی میرم بیرون به دوستام میگن مواظب دوس پسرم باشین.

اون اقای محترمی هم که برق میخونن خیلی شبیه گراهام کاکسونن.گراهام کاکسون ادیتیشن لری.وخ جوونیاش.البته خودشون شدیدا تکذیب میکنن.

البته گفتم سخت میگیرن, دلیل نمیشه کمبود eye candy داشته باشیم.اصلا همچی چیزی نیس:-"

+یه خبری بود اوایل هفته قبلی راجب اینکه ضبط lp9 تموم شده و ۲۰۱۶ توره.و خوب من جلو خودمو گرفتم که داد نزنم و گریه نکنم(چون خونه خالم اینا بودم) و خوب معلوم شد اشتباهی بوده.وخ تام شرو کرد سر کوفت زدن به جانی.مرتیکه.به جانی چه ربطی داره.

سلاملکم.

من الان دانشجوی ترم یک رشته نرم افزار در دانشگاه فلان هستم.خوب طبیعتا نه میخواستم نرم افزار بخونم و نه میخواستم دانشجوی دانشگاه فلان باشم بات ایتس اورایت.

خابگاه دانشگاه فلان خابگاه خوبیه.یه اقایی که در همین دانشگاه برق میخونن فرمودن که "قدیمیه ولی تمیزه" و خوب توصیف خوبیه.

و خوب همه اینجا کرمانین مگر اینکه خلافش ثابت شه.عاخه چه وضشه.من کلا خیلی از لهجه فلانی برخوردار نشدم اینجا:))هعی.

و خوب ملت در مورد نژاد(؟) من گیج میشن."تو کردی؟پس چرا کردی حرف نمیزنی؟ ترکی؟ خوب ترکیم.که بلد نیستی!"

جدا فکر نمیکردم ۲-۳ سال گذشته که توی این وضعیت باشم.فکر نمیکردم این سری اتفاقات برام میافته و چی میشه.

تام یورکم ۴۷ ساله شد.البوم ردیوهد کو مرتیکه.