زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

the best you can is good enough

مرا فقدان اراده و یاسست عنصری نامیده اند.شناسه من شعر های نسروده،داستان های نگفته،شاهکار های ادبی نا نوشته،تفکرات زرین نابازگفته و نواهای ناشنیده و هزاران هزار تراوش محبوس در جمجمه ام رنگین می سازد.من ان ایستادگی ام که هنگام زاده شدن مرد،من ان فریادم که هنگام سر دادن تارهای صوتی را گم کرد.در بطن ادمی توهم "بودن" را سرشته ام.

چیزهایی ست که وجود دارند؛مثل ان شیطان گوشه اتاق.هر چه بیش تر نبینی اش اتاق را راحت تر تحمل میکنی.انان مرا نمیبینند و تو میبینی.مرا رشته رشته سرود کن،مرا قطعه قطعه برقص،مرا هزار تکه کن تا خون بگریی.هر ان بندی که بر گردت میبینم را خواهی کند،من میمانم و تو.ابدیت میدانی چیست؟هر دم و بازمی برابر دیدگان من سر میدهی.هزار هزار عمر طی میکنی،جهنمیست که سوخته هایت را هم میسوزانند.

کور باش،دور باش.

radiohead-optimistic

نظرات 5 + ارسال نظر
امیرحسین جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

خو اولین نظر اینجا اصولا مال ساحل بود ، خو الان مسافرته :-?

کامیاب دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ق.ظ

دومین نظرا هم اصولن مال من بود گمونم، نه؟ :-؟

آرام جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ

منم که همیشه دیر میرسم :-<

احمق پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://idiotism.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
بابا آدم متنتو میخونه مخش می گوزه :دی
ولی انصافا خوب مینویسی.دمت گرم
دوس داشتی به وب منم بیا
کامنتم تبلیغاتی چرت نیستا.جدا مطلباتو خوندم

خادم حرم گمنام سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ http://WWW.KHADEM-ZAHRA.BLOGFA.COM

سلام گلی خانم
دیدم وبت رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد