زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

انجا جز انکه جان بسپارند چاره نیست

تصور کنید دنیای گذشته و حال و اینده تان را،و گرافی که از این سه نقطه میگذرد و بی نهایت مسیر را تا نقاط دیگری توانایی طی کردن دارد.بی شمار جهان موازی با حال شما و انتگرال زندگی تان.

حال تمام این ها را بشویید و بگذارید کنار.در دنیای تئوری و در منطق ریاضیاتی نمیشود در یک بازی همیشه برنده یا بازنده بود.تصور میکنید که در اینده تان چه و چه و چه میشود و خوشحال میشوید،تصور میکنید که پیشامد نا خوشایند بهمان هم ممکن است رخ دهد که خوب خوش ایند نیست.پس در این بازی بین شما و دنیا(بخوانیدجبر) تعادل نش وجود ندارد.

حالا پیشامد ناخوشایند r15 را تصور کنید که میتوانید با قظعیت بگویید در بسیاری از جهان ها رخ میدهد که از قضا پیشامد بسیار بدی است و شما بسیار از ان پرهیز دارید.اینجا یک تعادل نش داریم.دنیای فاقد پیشامد r15 دنیایی است که میخواهید یک راست بپرید تویش و شما در این بازی برد معقولی دارید.

اما دنیاست دیگر.همیشه یک پیشامد r15 جلو رویتان میگذارد که بر و بر نگاهش کنید و در تمامی دنیا ها بخواهید shift+del محوش کنید.


+بابت چرند و پرندِ پرانده شده ذیل این متن تحت لوای ریاضیات پذیرنده تمامی انواع بد و بیراه و قص الهذا می باشم.و من الله توفیق.