زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

انجا جز انکه جان بسپارند چاره نیست

تصور کنید دنیای گذشته و حال و اینده تان را،و گرافی که از این سه نقطه میگذرد و بی نهایت مسیر را تا نقاط دیگری توانایی طی کردن دارد.بی شمار جهان موازی با حال شما و انتگرال زندگی تان.

حال تمام این ها را بشویید و بگذارید کنار.در دنیای تئوری و در منطق ریاضیاتی نمیشود در یک بازی همیشه برنده یا بازنده بود.تصور میکنید که در اینده تان چه و چه و چه میشود و خوشحال میشوید،تصور میکنید که پیشامد نا خوشایند بهمان هم ممکن است رخ دهد که خوب خوش ایند نیست.پس در این بازی بین شما و دنیا(بخوانیدجبر) تعادل نش وجود ندارد.

حالا پیشامد ناخوشایند r15 را تصور کنید که میتوانید با قظعیت بگویید در بسیاری از جهان ها رخ میدهد که از قضا پیشامد بسیار بدی است و شما بسیار از ان پرهیز دارید.اینجا یک تعادل نش داریم.دنیای فاقد پیشامد r15 دنیایی است که میخواهید یک راست بپرید تویش و شما در این بازی برد معقولی دارید.

اما دنیاست دیگر.همیشه یک پیشامد r15 جلو رویتان میگذارد که بر و بر نگاهش کنید و در تمامی دنیا ها بخواهید shift+del محوش کنید.


+بابت چرند و پرندِ پرانده شده ذیل این متن تحت لوای ریاضیات پذیرنده تمامی انواع بد و بیراه و قص الهذا می باشم.و من الله توفیق.

نظرات 1 + ارسال نظر
کامیاب جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ب.ظ

Just so.

امّا...

پیشامد ناخوشایند وحشتناکه.برای گلنوش اسمش r15 ـه برا کامیاب اسمش یه چی دیگست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد