زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

زرشکیانه!!

W E AR_E LI VI/NG I N A FA/ N_TA SY

عزیزانی که بنده را در لیست لینک هایشان جا داده بودند خواهشمند است ادرس قبلی را پاک کرده و وبلاگ کنونی را جایگزینش کنند.

نظرات 4 + ارسال نظر
امیرحسین پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ

حالا چرا بلاگ اسکای؟! چرا اینقدر ناگهانی؟

دوست داشتم اون وبتو ؛حداقل حذفش نمیکردی :دی

aseman جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

میدونی یه لحظه وقتی دیدم وبتو حذف کردی هنگ کردم و بعد بلافاصله به وب امیرحسین رجوع کردم که به این وب جدید برخوردم:دی
هی گلی:| بعضی اوقات میشستم وبتو از اول می خوندم:|
+قالب سفید:دی

آرام جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://nessemo.blogfa.com

اوهوم اوهوم! با امیرحسین موافقم :دی
ام من لینکت نکرده بودم ولی خب تصمیم گرفتم به جای اینکه از وب بقیه لینکتو پیدا کنم با نهایت مسرت از وب خودم کلیک کنم رو اسمت :-"
با نهایت شادیو اینا :دی :)

این جدیده هم مبارک :دی

درویش یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ http://thequietworld.blogfa.com

اوهوم!
اٍم، خب آره. سریع و آتشین بود! خیلی خیلی! من که اصن یه دفه قات زدم وختی اون صفه ـهٍ اومد. بعدش اما، یک راست رجوع کردیم به وب امیرحسین، و خب، واضح و مبرهن است که "این جا"، اون جا بود. D:

+ جایگزین شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد